Gold Name Change Deed For Sale!
Moderator: Trade Moderators
Gold Name Change Deed For Sale!
Fresh off Satori's IDOC.
Golden Hued Name Change Deed.
sb 300k
Golden Hued Name Change Deed.
sb 300k
- Capitalist
Re: Gold Name Change Deed For Sale!
sb
Denis the Menace wrote:Vega for me you are just exploiting the uosa system with your vanq charged spellreflect recall invis pink boobi pvp trammel style which never existed on osi, so stfu.
Jakob wrote:Regardless of douchebag, fair player or Vega.
350k
[quote="Teriyl"] So wait, you're mad at swallow for stealing shit out of your castle that you mistakenly left unlocked? He's not my favorite person on the server, but damn Dyne, you can only be mad at yourself for that.
oh no satoris shit went idoc! which one?
Behind Yew Mallorevamp wrote:oh no satoris shit went idoc! which one?
waldo was one of the firsts to feed my rare addiction sad day. sry bump for awesome item.
On My Vendor Raidon @ Yew Gate
550k
1st come 1st serve!
550k
1st come 1st serve!
Not to high jack but I only require tower/small for mine hit me up if you want it.
orevamp wrote:Not to high jack but I only require tower/small for mine hit me up if you want it.
550 is essentially Tower Deed plus 2 smalls.
- Capitalist
Uhm. Am I reading this wrong or did you not only just write hijack as high jack, but then claim you weren't doing that exact same thing while attempting to do it?orevamp wrote:Not to high jack but I only require tower/small for mine hit me up if you want it.
Denis the Menace wrote:Vega for me you are just exploiting the uosa system with your vanq charged spellreflect recall invis pink boobi pvp trammel style which never existed on osi, so stfu.
Jakob wrote:Regardless of douchebag, fair player or Vega.
yah i havent been very active or even wanted to be active as of late. hope alot of that shit got spread around, who got the big bag of gold off of my vendor?